Konsultation Lægetelefontid
Mandag 09.30 – 15.00 Mandag 08.00 – 09.00
Tirsdag 07.00 – 17.00 Tirsdag 08.00 – 09.00
Onsdag 09.30 – 15.00 Onsdag 08.00 – 09.00
Torsdag 09.30 – 15.00 Torsdag 08.00 – 09.00
Fredag 09.30 – 15.00 Fredag 08.00 – 09.00

Konsultation
Konsultation foregår kun efter aftale.

Lægerne har dagligt konsultation i tidsrummet 9.30-12.00 og 13.30-15.00 og om tirsdagen også kl. 7.00-8.00 og 15.00-17.00.
Hos klinikpersonalet kan du alle dage få tid fra kl. 8.00.

Telefonkonsultation
Telefonkonsultation ved lægerne dagligt mellem kl. 8.00-9.00.

Telefonkonsultationstiden bedes anvendt ved akut opstået sygdom samt anmodning om hjemmebesøg. Desuden kan der gives svar på specielle prøver og undersøgelser.

Blodprøvetagning
Blodprøvetagning foregår oftest ved praksispersonalet. Det skal være aftalt i forvejen, hvilke blodprøver du skal have taget. Blodprøver kan ikke tages efter kl. 14.00.
Åbent laboratorie; se under fanen “Nyheder i klinikken”.

Akut sygdom
Ved akut opstået behov for lægehjælp, kan du altid ringe til klinikken med det samme, hvorefter vi vil aftale med dig, hvordan vi bedst løser problemet.

Tidsbestilling og receptfornyelse
I tidsrummet 9.00-12.00 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser. Blodprøvesvar skal du tale med lægerne om ved en konsultation, e-konsultation eller i telefontiden kl. 8-9.
Ved ønske om levering af medicin til et håndkøbsudsalg skal bestillingen være foretaget inden kl. 12 for at medicinen kan blive bragt ud samme dag.

Ved akut opstået behov for lægehjælp mellem 12.00 og 16.00 træffes vi på
mobil 29 21 14 47.

Lægevagten
Efter kl. 16.00 samt i weekenden og på helligdage kan lægevagten kontaktes på
tlf. 70 11 31 31.

Du kan læse om fornuftig brug af lægevagten på www.Lægevagten.dk

Kommunikation via hjemmesiden
Under menupunktet “Selvbetjening” kan du bestille tid, forny recepter, modtage prøvesvar og skrive korte spørgsmål til lægen. Det er også her du kan læse beskeder fra lægen.
Være opmærksom på, at der kan GÅ OP TIL 5 HVERDAGE, før du får svar på en mail-konsultation og at en medicinbestilling er godkendt. Når læger eller sygeplejersker afholder ferie, vil de ikke være tilgængelige for email-konsultation, og derfor ikke være at finde i oversigten.

Betaling
Klinikken modtager betaling:  kontant, girokort, MobilePay eller via netbank.